افتتاح هتل 5 ستاره در مازندران
واقعا تفریحی
همه چیز از همه جا فقط برای اقایون
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان واقعا تفریحی و آدرس m2m3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 52126
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مهدی

آرشيو وبلاگ
فروردين 1392


 
12 فروردين 1392برچسب:, :: 7:54 :: نويسنده : مهدی

فتتاح هتل 5 ستاره ساحلی نارنجستان مازندران؛ به‌زودی

۲۷ دى ۱۳۹۱
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران گفت: به‌زودی هتل 5 ستاره ساحلی نارنجستان 3 به ظرفیت اقامتی استان مازندران اضافه خواهد شد.

به گزارش میراث‌آریا(chtn)، «سیف‌الله فرزانه» با بیان این‌که با آغاز به کار این هتل 267 تخت به ظرفیت اسکان استان افزوده می‌شود، اظهار داشت: این هتل در زمینی به مساحت 14 هزار و 400 مترمربع با دورنمایی از طبیعت بکر کوهستانی سرزمین مازندران و در نزدیک‌ترین فاصله به دریا درشهرستان نوشهر یکی از خوش آب و هواترین مناطق شمالی کشور ساخته شده است.

وی افزود: این هتل ساحلی، در 13 طبقه و با زیربنایی به مساحت 815/42 مترمربع در 244 واحد شامل 88 واحد یک‌خوابه، 16 واحد دو خوابه، 4 واحد رویال سوئیت و 136 سوئیت به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرزانه از ساخت بازار صنایع‌دستی در این هتل خبر داد و گفت: 18 واحد تجاری با 4 رستوران در طبقات همکف، یازدهم، دوازدهم و سیزدهم، فضاهای ورزشی،اسکله تفریحی ورزش‌های آبی و قایق‌های گردشگری از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران یادآور شد: خوشبختانه وجود تنوع اماکن اقامتی در استان با ظرفیت و امکانات متنوع باعث شده است که برای طیف‌های مختلف گردشگرانی که به مازندران سفر می‌کنند مشکل اقامت نخواهیم داشت.

وی دغدغه سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور را رونق گردشگری خارجی برشمرد و گفت: یکی از ملزومات توسعه گردشگر خارجی ایجاد هتل‌های با امکانات متنوع برای خدمات‌رسانی بهتر است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: